Returnare Produse

Produsele comandate gresit (marimi gresite) pot fi schimbate cu alte produse identice dar de marimi diferite sau cu alte produse similare de aceeasi valoare in intervalul de 30 de zile de la achizitionare, insa in acest caz, clientul va suporta costul tranportului tur-retur integral daca nu le poate aduce personal la sediul nostru. In acest caz, produsele trebuie insotite de certificatul de garantie si factura/chitanta.

Nu se pot returna:

  • - produsele comandate in mod expres la cererea cumparatorului si care nu faceau parte din stoc la momentul comenzii;
  • - produsele care nu mai au ambalajul original in care a fost livrat;
  • - produsele care nu mai au certificatul de garantie (dupa caz);
  • - produsele care au eticheta de identificare deteriorata.

Adresa pe care trebuie trimise coletele cu bratarile pe care doriti sa le schimbati este Calea Victoriei nr. 25, Et. 1, Sector 3, Bucuresti, iar in coletul in care trimiteti produsele puneti un bilet pe care veti scrie noile bratari si marimea acestora pentru inlocuire.

Multumim!

Acest website foloseste cookies pentru a oferi o experienta de navigare cat mai buna. Prin continuarea navigarii, sunteti de acord cu acest lucru. Afla mai multe AM INTELES